Home » , , , » Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben (1964) Spille Streaming

Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben (1964) Spille Streaming

Fuld streaming Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben i bedste look videoformat. Se fuld film Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben i top kvalitet. Fuld film streaming Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben i høj kvalitet. Spille film Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben i HD-kvalitet. Online streaming Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben i top videoformat.


Du får en fuld beskrivelse af Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben nedenfor:
  • Original titel : Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
  • Film titel : Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben
  • År for film : 1964
  • Genrer af film : Komedie, Drama, Krig ,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1964-01-29
  • Virksomheder af film : Columbia Pictures Corporation, Hawk Films,
  • Landene i film : United Kingdom, United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.7
  • Youtube ID film : 71I4bdA7lDA
  • Oversættelse af film : EN,DE,ES,IT,FI,PT,FR,TR,RU,HU,ZH,NL,CS,EL,DA,JA,CA,
  • Cast af film :Peter Sellers (Captain Mandrake/Präsident Muffley/Doktor Seltsam), Paul Tamarin (Lt. Goldberg), Keenan Wynn (Colonel Bat Guano), Tracy Reed (Miss Scott), Laurence Herder (Burpelson AFB Defense Team Member), Sterling Hayden (Brigade General Jack D. Ripper), Jack Creley (Mr. Staines), Glenn Beck (Lt. Kivel), Frank Berry (Lt. Dietrich), James Earl Jones (Lt. Lothar Zogg), Slim Pickens (Major "King" Kong), Hal Galili (Burpelson AFB Defense Team Member), Burnell Tucker (Mandrake' aide (uncredited)), George C. Scott (General "Buck" Turgidson), Gordon Tanner (Gen. Faceman), Robert O'Neill (Adm. Randolph), Roy Stephens (Frank), Shane Rimmer (Capt. 'Ace' Owens), Peter Bull (Botschafter De Sadesky)

0057012

Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben er en rimelig film fra Columbia Pictures Corporation, Hawk Films, sammen med beskrivelse af filmen er "Overbevist om, at kommunisterne forurener USA's "dyrebare kropsvæsker", indleder en vanvittig general (George C. Scott) et overraskelsesangreb på USSR med atomvåben. Hans næstkommanderende, Kaptajn Mandrake (Peter Sellers), prøver desperat at få fat i tilbagekaldelseskoderne for at forhindre bombeangrebet.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øre sprænge lydkvalitet og størst bedste skuespillere.

Hvis jeg første finde om denne film er jeg ikke helt sikker i tilfælde I svarende til idé eller ingen. Efter at have set det jeg stjæler så de kan sige hvor jeg virkelig sætter pris. Jeg helt klart anbefale denne film for de mennesker, der svarende til genre Komedie, Drama, Krig , . Er i stand ser det gratis bare klikke en knap og tilmeld, kan ser mange og mange nyeste filmtitler gratis.

... Se streaming Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben i high definition-format 720p ....




Production Design : Ken Adam, Producer : Victor Lyndon, Novel : Peter George, Original Music Composer : Laurie Johnson, Director of Photography : Gilbert Taylor, Screenplay : Terry Southern, Producer : Stanley Kubrick, Screenplay : Stanley Kubrick, Editor : Anthony Harvey, Director : Stanley Kubrick, Executive Producer : Leon Minoff, Screenplay : Peter George
Selvfølgelig, nu du kan se film forbundet med Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben 100% længde og tilegne den link til dette movie Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben i high definition kvalitet.


Tags: cold war, war room, bomber pilot, nuclear weapons, ex nazi, doomsday device,

Share this article :

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Support : Copyright © 2013. alle komedie film streaming - All Rights Reserved